Ik kan niet in mijn mail om de authenticatiecode op te halen, wat nu?
Neem in dit geval contact op met onze klantenservice via 088 556 9800. W...
Een student heeft de status toetsspeler gebokkeerd in TOA. Kan ik deze opheffen?
Een docent of beheerder kan de blokkering opheffen. Ga hiervoor links in...
Ik krijg geen authenticatiecode binnen, wat nu?
Controleer je spambox en postvak ongewenst. Komt ook hier de mail niet b...
Een student is zijn/haar wachtwoord vergeten, wat nu?
Is er sprake van een koppeling met een studentadministratiesysteem, dan ...
Ik ben als medewerker mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Neem contact op met de klantenservice via 088-566 9800, dan sturen we ee...
Hoe loggen studenten in in het TOA-toetsplatform via Entree?
De student gaat naar toa.toets.nl en kiest voor 'Inloggen via Entree'. V...
Hoe loggen studenten in in het TOA-toetsplatform?
Studenten loggen in via toa.toets.nl met gebruikersnaam, wachtwoord en i...
Hoe loggen medewerkers in in het TOA-toetsplatform?
Medewerkers loggen in via toa.toets.nl met gebruikersnaam, wachtwoord en...