Geen probleem! Neem contact op met klantenservice via 088 556 9800 of stuur een mail naar iep@bureau-ice.nl. Vergeet niet aan te geven voor welke leerlingen dit is.
2
2
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 2 van 2
Artikelen in deze sectie
- Hoe loggen de leerlingen in op de digitale, adaptieve IEP Doorstroomtoets?
- De digitale IEP Doorstroomtoets is gepauzeerd bij een leerling, wat moet ik nu doen?
- Een leerling krijgt de melding “Inloggen vanaf dit IP-adres is geblokkeerd. Vraag je juf/meester om hulp”. Wat moet ik doen?
- Een leerling kan niet meer in de digitale omgeving van de IEP Doorstroomtoets inloggen want het wachtwoord wordt niet herkend. Waarom lukt dit niet?
- Hoe kan ik de digitale adaptieve IEP Doorstroomtoets pauzeren?
- Hoe kan ik toetsdelen openzetten voor de digitale, adaptieve IEP Doorstroomtoets?
- Waar vind ik de inloggegevens voor de leerlingen van de digitale, adaptieve IEP Doorstroomtoets?
- Wat als de IEP Doorstroomtoets door onvoorziene omstandigheden niet afgenomen kan worden zoals gepland?
- Welke devices kan ik gebruiken voor de afname van de digitale IEP Doorstroomtoets?
- Worden niet ingevulde opgaven in de IEP Doorstroomtoets fout gerekend?