Een docent of beheerder kan de blokkering opheffen. Ga hiervoor links in het menu naar 'Gebruikers|Gebruikers'. Vink de betreffende gebruiker aan. Kies via de knop ‘Acties’ voor ‘Verander status’. Er verschijnt nu een melding. Verander de status naar actief en bevestig met ‘Verander status’. De student kan nu weer inloggen.
0
0
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Artikelen in deze sectie
- Ik kan niet in mijn mail om de authenticatiecode op te halen, wat nu?
- Een student heeft de status toetsspeler gebokkeerd in TOA. Kan ik deze opheffen?
- Ik krijg geen authenticatiecode binnen, wat nu?
- Een student is zijn/haar wachtwoord vergeten, wat nu?
- Ik ben als medewerker mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
- Hoe loggen studenten in in het TOA-toetsplatform via Entree?
- Hoe loggen studenten in in het TOA-toetsplatform?
- Hoe loggen medewerkers in in het TOA-toetsplatform?