Ja, die zijn er! We hebben kwaliteitskaarten gemaakt waarin je de conclusies kunt noteren. De ruimte hiervoor is bewust beperkt. Het is niet nodig om veel tekst te noteren, blijf kort en bondig.
Er zijn kwaliteitskaarten op drie niveaus: leerkracht, intern begeleider, beleidsmedewerker.
Hebben jullie al een handig document? Ga vooral geen dingen dubbel doen, maar kijk of de kwaliteitskaart aanvullingen biedt op wat je al op school gebruikt.
2
0
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 2
Artikelen in deze sectie
- Bij het analyseren kom ik inhoudelijke verschillen tegen tussen versie 1 en versie 2, hoe kan dat?
- Bij een leerling staat ‘geen resultaat’. Wat betekent dit?
- Een leerling heeft minimaal gescoord. Moet ik terugtoetsen?
- Een leerling heeft maximaal gescoord. Moet ik doortoetsen?
- Hoe lees ik de leergroeimeter in het leerlingprofiel?
- Bij het tabblad leergroei en in de dwarsdoorsnede zie ik niets staan. Hoe komt dit?
- Een leerling haalt op een ‘makkelijkere’ toets (<1F-1F-2F) een hogere ontwikkelscore dan op een ‘moeilijkere’ toets (1F-2F). Hoe kan dit?
- Een leerling haalt op een ‘makkelijkere’ toets (<1F-1F-2F) een lagere ontwikkelscore dan op een ‘moeilijkere’ toets (1F-2F). Hoe kan dit?
- Wanneer scoort mijn groep voldoende?
- Hoeveel leergroei mag ik verwachten van een leerling tussen twee toetsmomenten?