Dat is aan jullie als school. Je kunt bij wijze van spreken elke dag observeren, maar ook een paar keer per jaar.
Belangrijk om te weten hierbij: Leren leren en Sociaal-emotionele ontwikkeling moeten volledig afgerond worden voor een resultaat. Bij de andere instrumenten kun je werken met thema's en een resultaat inzien nadat je een gedeelte van de doelen hebt geobserveerd.
Wel is het mogelijk om de observaties van Leren leren en Sociaal-emotionele ontwikkeling te pauzeren en later hervatten.
6
-2
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 2 van 6
Artikelen in deze sectie
- Hoe kan ik zicht houden op doelen uit een vorig thema voor leerlingen die ze niet zelfstandig of met hulp kunnen?
- Kan ik in het IEP LVS voor leerjaar 1 en 2 ook leergroei zien?
- Hoeveel observatiemomenten in leerjaar 1 en 2 plan je per jaar?
- Hoe voeg ik een nieuwe leerling toe aan mijn groepsobservatie?
- Als ik een thema aanmaak, staat deze er dan na de zomervakantie nog?
- Is het mogelijk om op leerdoelniveau, per leerling, de status in één overzicht te bekijken?
- Kan ik een talentenkaart aanmaken voor leerjaar 1 en 2?
- Kan ik de doelen van het thema dat ik gemaakt heb ook printen?
- Hoe maak ik een thema aan in het observatie-instrument voor leerjaar 1 en 2?
- Kan ik de doelen van het observatie-instrument printen?